NOCKOUT 2.0

NOCKOUT 2.0

BETA-ALANİN , L-SİTRULİN , L-ARJİNİN VE TAURİNİN MÜKKEMMEL KOMBİNASYONU

PİPERİN İLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ FORMÜL

KAFEİN İLAVELİ

Her porsiyonda (6,1 g)

1- Nockout 2.0. Nedir?

Nockout 2.0 yeteneklerinizi geliştirmek için gerekli bileşenleri gerekli dozlarda içeren eşsiz formülü ile sizin için özel olarak tasarlanmış bir üründür. Bu ürün yüksek kaliteli aktif bileşenleri içeren egzersiz öncesi ürünüdür. Ürün bileşimini oluşturan formül Olimp uzmanları tarafından uzun yıllar süren çalışmaların ve laboratuvar testlerinin sonucudur. Başarı için doğru yolda olmanızı sağlayan NOCKOUT 2.0 şimdi sizlerle !

2- NOCKOUT 2.0  Bileşimi

Nockout 2.0 pre-workout ürününün ekinin bileşimi, vücudunuzu artan yorgunluğa karşı güçlendirdiği ve egzersiz sırasında daha da iyi performans göstermenize yardımcı olduğu bilinen maddelerin optimum etkili dozlarına dayanmaktadır. Ürün formülasyonu nitrik oksit güçlendiriciler (L-Sitrülin ve L-Arginin) ve yorgunluğa karşı direnci artıran (Beta-alanin) ve sinir sistemini uyarıp konsantrasyonu artıran (kafein) maddeleri içerir. Ama hepsi bu değil! Olimp Araştırma Ekibi ayrıca etkinliği artırmak ve performansınızı daha da artırmak için karabiber özü ekledi. Bu formülle, NOCKOUT 2.0, imkansızın sınırlarını zorlamanızı sağlayacak!

3- NOCKOUT 2.0  Araştırmalar ile kanıtlanmış etkileri!

Nockout 2.0 ürünün etkileri sporcular üzerinde bilimsel çalışmalar ile kanıtlanmıştır. Olimp'in uzmanları, bu pre-workout ürünün seçilen motor beceriler ve sinir sistemi uyarımı üzerindeki gerçek etkisini araştırdı.

Çalışma, çift kör metodoloji kullanılarak NOCKOUT 2.0 (çalışma grubu) ve plasebo (kontrol grubu) tüketen gelişmiş egzersiz deneyimi olan 23 erkek üzerinde gerçekleştirildi. Araştırma hipotezi NOCKOUT 2.0 kullanımının kas gücü ve anaerobik kapasitein artmasına neden olacağı idi. Analiz 3 ardışık aşamaya dayanıyordu.

  • Alt ekstremite mukavemeti testi (diz eklemi bükülme ve uzatma)
  • 3RM testi (performans maksimum 3 barbell-press -tekrarlar aşağıdan olacak şekilde-)
  • Wingate testi (vücut ağırlığının %7.5'i ile 30 saniye boyunca en yüksek yoğunlukta siklo-ergometre eğitimi)

Olimp'in egzersiz laboratuvarında yapılan çalışma sırasında elde edilen sonuçlar aşağıdaki gibidir.

Örnekler Alt ekstremite mukavemeti bükülme / uzatma (RLL) Alt ekstremite mukavemeti bükülme / uzatma (LLL) 3 RM Testi Wingate testi Maksimmum Güç Süresi
Kontrol 141.33/264.43 145.74/281.65

~ 110 kg

8.49 W/kg

 
5.952 s
NOCKOUT 2.0 157.7/296.12 157.4/301.65

~ 118 kg

8.67 W/kg

 
5.459 s

 

Yukarıdaki tablodaki değerler, egzersizi desteklemek için NOCKOUT 2.0 kullanmanın gerçek etkilere yol açtığını açıkça göstermektedir. Daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız, bu çalışmanın sonuçlarının ayrıntılı olarak tartışıldığı "araştırmalar" sekmesine gidiniz.

4- NOCKOUT 2.0 nasıl kullanırım?

NOCKOUT 2.0 egzersiz öncesi (pre-workout) ürünüdür, bu da sadece egzersiz günlerinde alınması gerektiği anlamına gelir . Olimp, planlanan fiziksel aktiviteden 30 dakika önce ürünün 1 porsiyonunu kullanmanızı önerir. Bir porsiyonu yaklaşık 250 ml su ile karıştırın ve hemen tüketin.

 

Hazırlama: 1 porsiyon (6,1 g = ½ ölçü kaşığı) toz ürünü 250 ml su ile karıştırınız.

Kullanım Bilgisi: Günde 1 porsiyon (6,1 g) tüketiniz. Hazırladıktan sonra hemen tüketilmelidir. Kafein içeren ürünlerle veya alkollü içecekler ile tüketilmesi uygun degildir. Yatmadan önce veya uykudan hemen önceki saatlerde tüketilmesi tavsiye edilmez.

UYARI: Yüksek miktarda kafein içerir. Çocuklar veya hamile ya da emziren kadınlar için tavsiye edilmez.(Kafein miktarı: 80mg/100ml).

     
NOCKOUT 2.0  
     

Servis Miktarı: 1 Ölçek (6,1 g)

Servis Sayısı: 50

 
     
Etken Maddeler 1 Porsiyon  
Beta-alanin 2100 mg  
L-arjinin 1100 mg  
L-sitrulin 600 mg  
Taurin 600 mg  
Kafein 200 mg  
Karabiber Ekstresi 7,5 mg  
   -  Piperin 7,125 mg  

1. J Strength Cond Res. 2010 May;24(5):1306-12.

Effects of arginine-based supplements on the physical working capacity at the fatigue threshold.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20386475

Camic CL, Housh TJ, Zuniga JM, Hendrix RC, Mielke M, Johnson GO, Schmidt RJ.
Human Performance Laboratory, Department of Nutrition and Health Sciences, University of Nebraska-Lincoln, Lincoln, Nebraska, USA.

2. J Strength Cond Res. 2011 Jul;25(7):1804-15.
Effects of β-alanine supplementation on performance and body composition in collegiate wrestlers and football players. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21659893
Kern BD, Robinson TL.
Human Performance and Physical Education Department, Adams State College, Alamosa, Colorado, USA.

J Strength Cond Res. 2010 May;24(5):1199-207.
Six weeks of high-intensity interval training with and without beta-alanine supplementation for improving cardiovascular fitness in women. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20386120
Walter AA, Smith AE, Kendall KL, Stout JR, Cramer JT.
Biophysics Laboratory, Department of Health and Exercise Science, University of Oklahoma, Norman, Oklahoma, USA.

3. Diab Vasc Dis Res. 2010 Oct;7(4):300-10. Epub 2010 Jul 28.
Two weeks taurine supplementation reverses endothelial dysfunction in young male type 1 diabetics.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20667936
Moloney MA, Casey RG, O'Donnell DH, Fitzgerald P, Thompson C, Bouchier-Hayes DJ.

Department of Vascular Surgery, Beaumont Hospital, Dublin, Ireland.
2011 May;57(3):333-7. Epub 2011 Feb 19.
Effect of taurine supplementation on exercise capacity of patients with heart failure.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21334852
Beyranvand MR, Khalafi MK, Roshan VD, Choobineh S, Parsa SA, Piranfar MA.

Shahid Beheshti Medical University, Loghman Hakim Hospital, Tehran, Iran.

4. Brain Res Bull. 1989 Apr;22(4):759-62. Treatment with tyrosine, a neurotransmitter precursor, reduces environmental stress in humans. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2736402 Banderet LE, Lieberman HR. U.S. Army Research Institute of Environmental Medicine, Natick, MA 01760-5007.
Brain Res Bull. 1999 Jan 15;48(2):203-9. Tyrosine improves cognitive performance and reduces blood pressure in cadets after one week of a combat training course. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10230711 Deijen JB, Wientjes CJ, Vullinghs HF, Cloin PA, Langefeld JJ. Department of Clinical Neuropsychology, Vrije Universiteit, Amsterdam, The Netherlands.

5. J Strength Cond Res. 2012 Apr;26(4):1001-5. Caffeine and sprinting performance: dose responses and efficacy. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22388491 Glaister M, Patterson SD, Foley P, Pedlar CR, Pattison JR, McInnes G.
School of Human Sciences, St. Mary's University College, Strawberry Hill, Twickenham, United Kingdom.
Med Sci Sports Exerc. 2010 Dec;42(12):2205-10. Effect of two doses of caffeine on muscular function during isokinetic exercise. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20421833 Astorino TA Terzi MN, Roberson DW, Burnett TR. Department of Kinesiology, California State University-San Marcos, San Marcos, CA 92096-0001, USA.

Diabetes Care. 2002 Feb;25(2):364-9. Caffeine can decrease insulin sensitivity in humans. Keijzers GB, De Galan BE, Tack CJ, Smits P. Department of Internal Medicine, University Medical Center Nijmegen, 6500 HB Nijmegen, the Netherlands.

Med Sci Sports Exerc. 2006 Mar;38(3):578-85. Effects of caffeine on prolonged intermittent-sprint ability in team-sport athletes. Schneiker KT, Bishop D, Dawson B, Hackett LP. Laboratory, School of Human Movement and Exercise Science, The University of Western Australia, Crawley, West Australia, Australia.